två frågor, två svar

okej frågestunden gick ju inte som jag hade hoppats hehe... menmen jag får testa köra en ny om ett tag istället ;)

svarar på de två jag har fått.

Varför började du blogga?
svar: jag kollade in de större bloggarna och tänkte att det kanske skulle vara kul så testade ett tag, men var inte så insatt och det blev max ett inlägg om dagen, om ens det.. men sen började jag skriva bara för min skull och när jag fick fler och fler besökare började jag blogga mer intensivt för er skull.


Vad vill du jobba med i framtiden?
svar: jag går ju hotell och restaurang programmet, nu i tvåan kommer jag välj hotell och turism inriktningen. vet inte riktigt vad jag vill syssla med, har funderat på bartender,reseguide, servitris eller jobba på arlanda antingen med incheckning, i någon restaurang eller som en sån som hjälper barn som flyger själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0