tisdag 8 juni

nu sitter jag hemma igen och har väl iofs gjort ett bra tag men ändå haha, jag skulle hjälpa ellen med en grej inför fredag (avslutningsfest) och ja det var dricka ;)  det kommer vara massor med folk i ekonomikumparken här i uppsala där även jag och mitt "gäng" kommer befinna oss! planerna är lite oklar för hur dagen kommer se ut men jag återkommer med det!

imorgon är det skola, det känns konstigt för jag har varit ledig sen i torsdags så för mig har lovet redan börjat haha men imorgon är iaf sista skoldagen! på torsdag är det ngn friluftsdag men den skippar jag och tar mig till skolan på fredagens avslutning istället!

kom precis på att det inte är något desperate housewives idag, vad ska man då spendera kvällen på? snart kommer iaf alva hem då ska vi ut och röka!

pushej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0