svaren

1. favorit affärer? :)
svar: handlar mest på gina skulle jag tro, hm funkar ibland också!


2. vad har du för sommarplaner?

svar: mest ta det lugnt med kompisar/pojkvän, fester blir det väl också.. sen sälen och umeå. hoppas såklart på en uromlandsresa också!


3. vilka andra bloggar läser du?

svar: kissie,dessie,paow,foki skvallerbloggar och några kompisars ibland :)


4.varför får jag aldrig nån mat?
svar: haha jaadu johanna, jag hoppas att du har fått mat nu!


5.varför är det pissväder?
svar: hmm bra fråga, har du dödat en spindel? haha nä men det blir nog sol snart!


6.när ska vi åka kryssning?

svar: när jag och robin får råd! ;)


7.Vad väljer du? Bli biten av en zombie och bli förvandlad till en själv, eller se detta hända din älskade?

svar: hehe rolig fråga, hmm kan inte båda bli det?  annars hade jag blivit det.


8.när var det du började blogga?
svar: ett år sen ganska precis.


9.Älskar bilden till höger på headern, är det du på bilden?
svar: tack så mycket :) ja det är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0