snilleblixt!

plötsligt slog det mig vad jag kan göra de kvällar robin spelar, det är ju självklart varför har jag inte tänkt på det förut? jaha vad har bruden kommit på nudå? jo det ska jag säga er: jag ska ladda ner desperate housewives säsonger! gud vad smart jag är ;) håller på att ladda ner den allra första, den är klar ooooom *vänta ska kolla* 2 dagar och 5 timmar.. suck det går segt nu -.- men det varierar ibland är det bara 3 timmar kvar. aja klar kommer den bli!

sen kanske det bara är jag som gillar de desperata hemmafruarna haha och då lär ni andra tycka att jag är världens tönt som är överlycklig för att jag kom på detta, men då får ni väl tycka så hihi. ;)


herregud vilket löjligt inlägg ser jag nu när jag läser igenom det haha fortsätt skäm ut dig ella det är bra ;)

okej nu ska jag sluta babbla skriver senare om jag kommer på något vettigt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0