glad midsommar!

ingen sitter väl och läser bloggar idag, eller gör ni det? ;)

kom ju hem till mig igår och mitt mobila bredband ville inte funka, därav kass uppdatering! åt iaf spaghetti och köttfärssås så bakade mamma blåbärspaj till efterrätt, det var gott! kollade på tre filmer igår, recension kommer kanske senare.

åkte tillbaka till robins pappa idag och kom hit nyss, vi ska ju äta mat här. kanske blir öregrund senare ikväll, beror på om robins kompisar här ute ska dit, men vi följer inte med om inte min kompis ellen ska dit hihi så ellen, bäst du sätter dig på bussen ;)


aja medans vi väntar på maten sitter jag här vid min dator haha sorgligt :)

ha det så himla roligt idag, vem är måtta? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0