äntligen hemma!

ja vi grillade ju igår som sagt, mycket gott! runt nio började vi dock bli ganska uttråkade så vi drog helt oplanerat till öregrund, där vi skulle möta upp robins kompisar simon adam och krille. aja bussen härifrån jumkil gick halv tio sen fick vi vänta i stan ungefär en timme på bussen till öregrund. och resan dit tog väl ungefär två timmar var framme runt ett, och mötte upp en ganska full simon haha ;) mötte även de andra grabbarna några minuter senare. nu var det såhär att dom hade tält på gräsö som ligger 5 minuter bort med en färja. och tydligen skulle den sista färjan gå vid två.. så i kanske 45 minuter hann vi uppleva öregrund på midsommar.

kan ju säga att jag var ganska besviken, kändes jätteovärt att ha åkt dit menmen fanns inte mycket att göra åt saken, jag hade ju tänkt att vi skulle ta bussen hem eller tillochmed beställa en taxi, men nej.. jag och robin sov i krilles bil, eller ja sov.. med mygg och en sol som lyser en i ögonen sover man inte så bra, jag gissar på att jag sov kanske 40 minuter inatt. robin sov ännu mindre men han är ju en lanar-kille sp han klarar att vara uppe medans jag mår illa om jag sover förlite.

halv tolv idag var iaf alla äntligen uppe och vi åkte till campingen och käkade hamburgare, sen spelade killarna minigolf. robin vann <3


aja stannade lite hos robins mamma på hemvägen samt på willys. och nu är vi äntligen hemma och snart blir det grillat. sen kommer jag nog slockna haha!


aja hur var eran midsommar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0