godnatt

åt kinamat, riktigt gott sen blev det shrek i 3d haha gullig och bra film, mysig kväll med världens bästa, åkte hem och kollade på "den galna professorn" den var rolig men mitt i filmen blev jag ledsen och börja gråta haha patetisk som jag är.. robin åker ifrån mig imorgon, mycket tidigare än jag vill, men han och hans mamma ska köpa badbyxor åt honom och eftersom det är söndag blir det ju så att han måste åka tidigt :(  är faktiskt väldigt ledsen för hur det här blev, men jag hoppas han får det mysigt i mitt kära grekland, bara han inte hittar på något dumt eller kommer hem alltför brun haha!

åh jag ser inte fram emot umeå utan honom, fett tomt! aja skriver väl imorgon puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0