godmorgon

natten var inte kul asså, somnade vid halv fyra och vaknade hela tiden av att myggjävlar surrade runt huvudet på mig! vaknade och försökte slå ihjäl dom, men det kom ju bara fler och fler. sen gick robin upp kvart i nio, men aaaldrig att jag tänkte gå upp då! han va ute och rökte och kom sen in till mig igen. somnade om och sov till kvart i elva då det var en mygga vid mig och en vid honom så då orkade vi inte längre haha ;) 

nu sitter jag här med datorn i knäet och känner att jag borde ha sovit någon timme till. aja det är som det är och inatt tänker jag smörja in mig med sån där "myggkräm" så slipper jag myggen :D


inga planer idag vad jag vet, har ni det?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg! vad har du för kamera? =)

2010-07-01 @ 12:28:18
URL: http://hannalagerkvist.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin.com? :)

2010-07-01 @ 22:11:40
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0