Dag 6

vaknade tidigt idag, gick upp och slängde en snabb blick i spegeln, haha hade glömt att jag hade färgat håret så jag fick en liten chock haha ;) men det vart bra, lite svart på vissa ställen, antagligen där håret är som mest slitet haha det drar ju åt sig färg!

aja har iaf packat min väska, den är proppfull.. hehe.. vi åker ju hem till uppsala idag, det ska bli skönt.. imorgon ska jag träffa jessica på stan för fika och massa skitsnack! och sen hämta robin! längtar! ♥


måste packa ner min dator också så även om vi åker till flyget om två timmar blir det nog inget mer inlägg innan, kanske när vi kommit hem om jag hittar internet!

ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0