ååh :(

läste just robins systers blogg, blev genast mindre glad, hon skriver om hur snart dom ska åka och hur hon längtar, jag hade ju så gärna velat följa med och det känns lite jobbigt att robin åker, men jag är glad för hans skull, att det är hans första resa! men såklart ville jag uppleva det med honom! själv kommer jag ha tråkigt i umeå.. känner inte en människa som är under 60 ;) och som jag så snällt förklarade för min mamma; man är typ mobbad om man går på stan själv, men även om man går med sin mamma och lillasyster -.- nä det här kommer bli en jobbig vecka, men på söndag när jag kommer hem så kommer mina tjejer linda och alva förhoppningsvis muntra upp mig med en riktig tjejkväll, och på måndagen är min älskling hos mig igen <3

ska sova snart,  det blev alldeles för depp det här haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0