utan rubrik

nu har min älskling åkt hem till sig igen. känns alltid lika tomt när han inte sitter bredvid mig men på tisdag får jag sova med honom igen iaf!

Imorgon är det dags för kök igen, jag jessica och aras kommer stå som mattanter typ.. haha vi får se hur det går. Och av någon märklig anledning har vi både svenska och engelska efter köket så vi slutar kvart över fyra.. vem f*n kom på vårat schema?? Jag är trött redan nu bara av tanken på en sån dag haha.

har fått mina pengar nu för handleden föresten! 13.000 blev det.. så det var väl bra, men jag tyckte dom var ganska snåla haha. Dom ansåg mig vara bara 1% handikappad fast jag har haft ont i handleden sen sexan plus att jag inte kan använda den till vissa saker menmen. bättre än ingenting iallafall.. nu är frågan vad ska jag göra för pengarna?
Funderar på att gå till en frisör och färga håret sen köpa lite kläder. Men sen blir det nog att spara lite också :) 

nu ska jag titta på Blåsningen och efter det någon film. så godnatt!

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0