to be left outside alone.

nattbloggning. Jag kan inte sova är inte ens trött tror jag.. varje gång jag sluter mina ögon börjar jag tänka på dåliga saker och jag orkar inte det. Vill få bort alla dåliga tankar men det går inte.. har precis kollat klart på en film, men jag orkar inte sätta på någon annan jag gör ju inget annat än kollar på film nuförtiden, har väl snart sett varenda film som gjorts!

jag får bara fler och fler läsare och det känns jättekul! Så välkommna till min lilla blogg alla nya läsare!

på fredag är det bestämmt att jag, mamma och pappa ska åka och köpa en systemkamera. eftersom att jag får betala den ska jag leta efter något på rean haha kalla mig snål om ni vill men jag lever bara på mitt studiebidrag så vad ska jag göra? Iofs kommer jag betala min kamera med pengar från en av mina fonder. pengar som jag egentligen skulle få när jag fyller 18. Jag har tre olika tror jag.. ett startade min älskade morfar när jag föddes och där finns väl lite över 20 000 så därifrån ska jag få pengar. tack morfar <3

Han är död, föresten. dog av hjärntumör 2004 och jag saknar honom. han var min bästa vän.. Fast jag vill inte tänka på det för då kommer jag väl börja gråta. Imorgon är jag väl troligen på bättre humör och kommer säkert ångra det här inlägget, vill helst inte bli för personlig. men alla har väl problem ibland även om vi inte vill låtsas om det.

nej nu får det vara nog med känslosnack här. sov så gott

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0