kommer inte på någon passande rubrik

fick sluta tidigare idag! jag, Jacqueline och Jessica satte oss på storken en stund och pratade och hade hur kul som helst. Vid tre skulle Jessica hem, men jag skulle vänta till halv fyra för då slutade R. Jacqueline väntade med mig, vi gick runt lite på stan och jag köpte en födelsedagspresent till R, iofs fyller han inte år förens om typ tre veckor men endå.

mötte upp R runt fyra och vi satte oss på bussen till mig.. Han har suttit och spelat sen dess haha.. menmen han ska ju sova här så jag får natten iaf! och nyfiken som  han är var han tvungen att få sin present nu så skitsamma han fick den, jag ska ju endå köpa en annan sak till honom. Han fick en gråvit randig tröja, lite liten kanske men den var fin ändå tycker jag.

Snart är det PH som jag ska titta på, sen ska vi nog titta på en film innan vi ska sova. imorgon har jag bara två lektioner, hur skönt som helst!

Jag går ju i ettan på ekebygymnasiets hotell och resturang linje. och nu inför tvåan ska man välja om man vill gå resturang, hotell eller hotell och turism.

jag har valt hotell och turism för det verkar roligast.. sen ska man ju göra massa val för extra kurser.

jag ska gå "servering, dryck och bar", "engelska b" och "choklad och konfektyr"

om det inte finns plats på choklad och konfektyr ska jag gå "bordsdekorationer" och "psykologi"

hah riktigt krångligt det där systemet med att välja och ni förstår antagligen inte vad jag pratar om heller haha men jaja.

vad går ni för linje,  eller vad ska ni välja?

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0