i can always make you smile.

jag tror att jag har suttit med det här inlägget uppe i cirka två timmar snart och ändå inte skrivit något haha. Helgen spenderades hos R, vi hade det mysigt som vanligt. igår, alltså söndag. åkte vi hem till mig för han skulle sova här tihi mysigt.

Men i lördags blev jag plötsligt förkyld, bara sådär pang bom. Så nu är jag täppt i näsan, typ lock för öronen och ont i huvudet.. härligt! det blev ju ännu bättre idag när vi hade kök haha inte direkt va... Och igårnatt ska vi inte prata om, vaknade flera gånger av att näsan skulle vara jobbig. haha stackar robin fast han sov ju iförsig..

Efter skolan (som slutade kvart över fyra!!) Gick jag, agnes jessica och jacqueline till donken och åt där.. sen skulle Agnes och Jessica hem, men jag och Jacqueline fortsatte hänga på stan ett tag, båda åkte hem med ett par skor, hur snygga som helst!

nu är jag iaf hemma, har duschat och nu väntar jag på att Paradise hotel ska börja. Vi får se om jag får någon sömn idag, med tanke på att jag både sover själv och är förkyld!

kanske slänger in ett inlägg innan jag ska sova också, men jag lovar inget ni får helt enkelt vänta och se ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0