godmorgon!

sitter i skolans datasal, vi ska skriva om bakterier men jag är nästan klar så jag passar på att skriva ett litet inlägg!

iofs har jag inget att skriva som är intressant haha men det skiter vi i!
hmm... natten var väl sådär. har varit värre, har varit bättre. idag blir den nog bättre för min älskling ska sova hos mig, tror vi går ut och äter på kinaresturang också. och jag har sovmorgon imorgon, till tjugo över tolv och har två lektioner men vi får se om jag åker till skolan eftersom jag är så himla förkyld aja det blir som det blir, ser iaf fram emot eftermiddagen!

kolla det blir ett hyffsat långt inlägg iaf, vad duktig jag är! hihi.

jag tror att min lektion slutar snart så jag ska fortsätta med mina bakterier.. men ha det så bra hemma, i skolan eller på jobbet så hörs vi senare.

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0