första skoldagen efter lovet!

jaha, då var det dags för tidiga morgnar och sega lektioner igen.

natten var ine rolig, vände och vred på mig men kunde inte somna, när jag väl somnade vaknade jag av mardrömmar, jag slapp ju det ett tag men nu verkar de vara tillbaka och plåga mig igen.
gick iaf upp run sju imorse, sminkade mig och klädde på mig sen kom jessica och hennes mamma och hämtade mig. Skolan börjar som om vi aldrig hade haft lov, med matte! kändes inte som någon kul start men aja, det var kul att träffa alla igen!

slutade halv två, jag,jessica,agnes,filip och jesper satte oss på café storken för att fika lite. vi satt där och pratade till kvart över fyra ungefär, då hade även stoffe och granen kommit. Alla andra gick till Max men jesper hade inte druckit upp allt sitt kaffe så jag satt kvar med honom i kanske en halvtimme och pratade om allt möjligt.

 

fick  skjuts av jessica hem vid fem.

mycket mysig eftermiddag!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0