ella är arg nu

Dagen börjar med kök. som sagt fick jag och jessica agera mattanter.. typ :p men det var ganska kul förutom när folk klagade på vilken mat det var, men kom igen det var inte vi som bestämde vad vi skulle laga? det roligaste var när en extremt jobbig tjej i tvåan (som jag har stört mig på mångamånga gånger) kommer och ska ta mat.

hon: nej fy fan vad äcklig mat dom där ettorna har gjort. varför kan ni inte göra goda maträtter?

jag: ursäkta, men det är inte vi som bestämt menyn så du kan ju gå och klaga någonannanstans :)

hon tar iaf lite av maten.. sen kommer hon för att hämta mer.. 4 gånger haha så vi är inte så jävla dåliga ;)

känner under dagen att jag får riktigt ont i handleden, råkr ha tur så skolläkaren var på skolan idag. Han kollade på min handled och konstaterade att jag har en klämd nerv och därför får jag så ont. jaha tack det har ingen sagt förut? inte ens när jag var på akkis? stört men han visste ju vad han pratade om och nu ska han skicka ett brev till akkis så att jag ska få göra en röntgen. men det var ju bra, tycker jag!

efter skolan blir det storken för mig, jessica, agnes, philip och jesper. Min mobil blir snodd, jag blir skitarg.
men nu har det fixat sig, mamma spärrade min mobil, jag fick låna hennes och jag satte i ett nytt simkort :)

jag längtar tills imorgon då jag och min älskling firar ett år! grattis till oss :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0