den 27 januari

Hejhej!

idag blev jag väckt klockan sju av mamma, varför då tänkr jag, jag har ju fan sovmorgon? men så känner jag Robins varma rygg mot mig och kommer på att tyvärr så har inte han sovmorgon och måste ta bussen till stan en halvtimme senare.. det tar ett tag att gå upp, jag tror han kom upp en kvart innan han var tvungen att gå haha men han kom iväg iaf. När han hade gått somnade jag om och sov till halv elva. åkte till skolan en timme senare och vi hade bara två lektioner.

när vi slutat skulle jag, Jacqueline, jesper, philip och timmy gå till storken, men det var proppfullt efter en timme nästan blev det så att killarna satte sig och åt pizza eller något och jag och Jacqueline drog till burger king, och satt där och pratade.

Åkte hem vid kvart i fem ungefär..

har duschat och ätit, nu sitter jag och tittar på Robinsson.

imorgon är det torsdag, alltså snart helg!

nej nu är reklamen slut, hejdå sötnosar

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0