1a inlägget den här helgen!

nepp det blev inget kök för mig i fredags, hade sovit dåligt och var dessutom förkyld.. min älskling var ledig så jag åkte hem till honom eftersom att jag ändå skulle hit, när jag kom hit somnade jag typ på en gång och sov två timmar kanske? sen kollade vi på film och sånt.. men igår kväll mådde jag plötsligt jätteilla och efter ett hastigt toabesök (ja ni kan ju gissa vad som hände) så går jag från toaletten mot robins rum och så blir allt helt svart för ögon, men jag bara fortsätter och gå, vaknar upp en liten stund senare av att robin typ skriker och "slår" mig i ansiktet.. då hade jag tydligen svimmat, fallit helt rakt ner på hans säng.. hur läskigt som helst, men sen mådde jag bra.. konstigt!

idag har vi inte gjort så mycket, eller jag gjorde illa mig en av mina naglar böjdes helt bakåt, men satt fortfarande fast, så jag "tryckte" tillbaka den, men det började blöda och nu har jag ont som fan, hehe inte kul!

nu kollar jag på en thriller som går på fyran, den verkar bara konstig menmen jag har inget annat att göra för tillfället. kanse uppdaterar senare, annars gör jag det imorgon!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0