vill någon bjuda mig på en resa utomlands?

jag är trött på snön och kylan! snälla försvinn och låt solen komma fram istället.

blev visst inget inlägg igår, beror på att R följde med till mig och sov här. men det var ju mysigt!

idag hade vi kök, jag och jessica som är i samma grupp fick göra "potatis, curry och äppel soppa"  haha smakade bara en sked, men den var helt okej faktiskt. efter det var det svenska och sen engelska men den sistnämnda orkade jag inte gå på hehe. jag och jacqueline åkte ner på stan, jag köpte en present till R, sen skulle hon träffa sin pojkvän så jag gick runt med agnes ett tag, och sen skulle hon hem så jag mötte upp jessica som precis hade kommit till stan, fick skjuts hem av henne.

 

och nu sitter jag här och väntar på mat, ikväll väntar "13 snart 30" och paradise hotel!

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0