snart dags att åka till stan!

nu har jag tagit en dusch så jag är fräsh inför bion. ska sminka mig snart ska bara kolla klat på made, haha det är ganska kul att kolla på ibland, förtillfället är det tre typiska amerikanska blonda brudar som vill lära sig köra motorcross haha.

åh jag är så taggad inför min tatuering, jag vet att det är typ en monad kvar men ändå, så jävla kul! jag ska ju göra en fjäril i nacken, har någon av er tatuerat nacken? gjorde det ont?

som sagt det blir en update senare ikväll med förhoppnigsvis någon bild också haha det gick inte så bra med "bildbloggen" menmen jag får väl göra ett nytt försök, jag lär mig fortfarande min kamera :)

ha det så bra idag så hörs vi senare!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0