lång dag och äcklig mat.

kök började dagen med, det var jobbigt speciellt dom sista två timmarna som man städade! näe fyfan jag är glad att "storkökslektionerna" är slut nu, vi hade bara fyra gånger, för att prova på.

efter det hade vi svenska då vi skulle läsa bok. det var chill!
och sen engelska då vi kollade på en så otroligt tråkig "film" en sån där typisk brittisk serie med säms humor.. så vi slutade fyra.

sen blev det att möta upp johanna för att hämta ut biobiljetter inför söndag. men innan jag träffade henne, så gick jag och jessica mfl till donken, så skulle jag, jessica och agnes beställa varsinn cheesburgare, vi beställer dom fem över fyra, när får vi dom? jo halv fem! vi fick inte ens något extra för den överdrivna väntetiden, snålt haha.

bion öpnade inte förens fem så jag och johanna satt och pratade lite, vi hämtade ut våra biljetter och gick sen mot bussarna. bådas kom nästa direkt så vi sa hejdå och åkte åt varsitt håll.

snart blir det mat, lax.. det tycker jag inte om!

här har ni en bild på robins ena kisse.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0