fredag kväll

det blev ju ingen uppdatering i onsdags eftersom min dator är hos robins pappa, jag hade massa virus och skit på den så han är snäll och fixar den åt mig :) och han hade inte haft tid att titta på den i onsdags och alltså hade jag inget att blogga från ;)

Percy Jacksson och kampen om åskviggen såg vi ju, jag tyckte att den var väldigt bra faktisk, över förväntan.. och det är ju alltid kul när filmer är bättre än man trodde. så det vart ju en lyckad kväll!

på torsdagen åkte R med sin pappa, syster och några till och åkte skidor i kungsberget, så jag var bara hemma och tog det lugnt, hade ju ingen dator då heller så kunde inte blogga "/  menmen robin kom hem till mig när han hade "skidat" klart.

runt två idag vi skjuts hem till honom av hans mamma :)  vi har ätit tacos, mumsigt och nu gör sandra en blåbärspaj!

Imorgon blir det bio igen med robin, sandra och mange.. vi ska se wolfman den verkar väldigt bra, så bara för det suger den säkert haha!

robin är sur för att han spel går sämst och vill inte försöka hitta en sladd så jag kan lägga in bilder, så ni får vänta ett tag till.. aja ni klarar er!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0