presentera mig själv

hmm okej haha... ;)

ella heter jag, är 17 och fyller år 1 oktober, bor i uppsala med min familj och en knäpp katt. jag går på Ekebygymnasiet inriktning hotell/turism, vilket är väldigt kul har en härlig klass med kanske 11 tjejer och 1 kille, (om ni har frågor om den linjen så får ni gärna fråga mer) går alltså i 2an och har ett och ett halvt år kvar ungefär. har ingen aning om vad jag vill göra när jag har gått ut skolan, funderar lite på att åka utomlands på en såkallad bartenderskola, kanske söker jobb på det nya hotellet i arlanda, men jag vet inte vi får se vart jag hamnar.. kanske tillochmed pluggar vidare till psykolog för att det är ett så sjukt intressant ämne? ;)

jaja nog om skolan.. jag har många vänner men ingen bästa vän som jag har känt sen jag var 1 osv.. men dom vänner jag har är super.

Jag har en pojkvän som jag har varit tillsammans med i 2 år den 19 januari, och han är underbar på alla sätt och jag älskar honom fortfarande lika mycket som för 2 år sen..

förut dansade jag, mycket men efter att jag bröt handen blev det mindre och mindre och sen slutade jag helt, har inte blivit något annat efter det eftersom jag typ inte klarar av något, kör på lite träning hemma istället.

jag tycker att det är kul att laga mat och baka och är väl rätt bra på det också tror jag ;) gillar att shoppa, men vilken tjej gör inte det?

gillar att festa, jag röker och har väl gjort i 2 år kanske, men ska sluta.

jaha det var väl det.. fråga om ni vill veta något annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0