Min bästa vän (från listan)

jag har ingen bästa vän, ingen som jag har "känt sen bb" eller liknande som jag har hängt med hela mitt liv.

från dagis till 6an gick jag i en montessoriskola, min klass var den första som började, vi var väl kanske 6 tjejer? 3 var kompisar sen innan och de andra var jag inte med helst.. typ, kommer inte ihåg så mkt, (kan poängtera att jag hoppade över 1an så de här var alltså ett år äldre)

hade en bästis ett tag- louise som jag var med nästan jämt, men sen bytte hon skola så vi träffades mindre och mindre..

(jag gick om 6an sen för att gå med de i samma ålder) gick 6an i en "vanlig" skola och blev genast jättetight med en tjej -  Anna. vi höll ihop lite mer än ett halvår sen blev det ett stort bråk.

i högstadiet var vi många tjejer i klassen och vi var några stycken i ett riktigt skönt gäng som jag skulle räkna till väldigt bra kompisar.

och i gymnasiet har jag fått många nya kompisar som är dunder.

så har ingen sk "bästa vän" har ist många bra vänner och det är super!

sen har vi en tjej.. som jag hade räknat till min bästa vän, om hon inte hade flyttat ut från lägenheten 50 meter bort!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0