29 december

snart är 2010 över, året har gått himla fort tycker ni inte?

vet fortfarande inte vad som händer på nyår, om någon har en fest i uppsalatrakten kan ni ju höra av er på facebook haha ;)

idag vaknade vi runt ett, eller.. vi blev väckta då hade nog sovit längre annars! men satt uppe till 4 igår så..
åkte hem till mig med halv fyra bussen, stannade i stan och robin sålde ett spel, 40 kronor fick han haha ;)

åkte hem till mig, vart pizza till middag, då blev robin glad, han var så sugen på det! ;)

snart blir det film förhoppingsvis, vi ska se marmaduke, har någon sett den?

Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, vill du få de där extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :)

2010-12-29 @ 21:12:29
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Jo det är väll bra med mig, förutom att jag är sjuk som en... gris(?) eller nått djur som är sjukt. Men blir förhoppningsvis frisk innan nyår.

2010-12-29 @ 22:35:20
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0