torsdag!

åh vad skönt det var med sovmorgon! var hyffsat pigg när jag tog mig ur sängen, gjorde en macka till frukost, sminkade mig och klädde på mig. hade ungefär 10 minuter då jag bara tog det lugnt innan bussen skulle gå 9.32. jag går ut 09.26 och ser bussen stå vid busshållplatsen, vad fan gör bussen här nu tänkte jag, och funderade på att gå till en annan buss lite längre bort för att se när den skulle gå.

tar en sista blick mot den förtidiga bussen och ser att den står still med motorn avstängd. så jag springer det fortaste jag kunde med väskan hängande över axeln och musik i öronen. när jag kliver på säger chauffören, "jag är lite  tidig så vi kommer stå här i ungefär två minuter till"  haha vilken tur va ;)

kom till stan och där fick jag vänta en kvart på bussen till skolan.

hade hotell B vi pratade mest om planering, vi ska till stockholm nästa torsdag och gå runt där ;)

imorgon är det fredag, sköönt! tror det blir kräftskiva för min del, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0