tillbaka igen

åkte ju och träffade ellen, vi gick och satte oss på cafe linné med varsin morotskaka haha ellen fick jordgubbsglass till sin, lite.. udda kanske haha ;) aja där satt vi ett bra tag och bara pratade, sen kom sopbilen och ställde sig några meter ifrån oss så vi gick därifrån. gick runt på stan, såg en bh på bild i skyltfönstret på cubus som båda ville testa men så fanns den inte?

strax innan fyra var ellen tvungen att åka iväg hon skulle fixa en sak tills på fredag då de blir chillgrill!
jag gick in och handlade lite saker som robin ville ha, där mötte jag johanna också :)

åkte iaf tillbaka och robin och simon kom och hämtade mig vid busshållplatsen.

jaa det var min dag det, var väldigt kul att träffa ellen igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0