myshelg

igår så skulle ju vi vara hemma själva för mamma och pappa skulle på någon konsert i sthlm och min syrra sov hos en kompis. så när alla hade åkt gick vi till ica och handlade mat samt massa onyttigheter och började kolla på harry potter. vi hade tänkt att varje film var ca 1½ timme, meeen dom är ju lite längre än så haha ;) klockan halv fem började vi med den första efter lite små avbrott blev vi klara med den vid 7, gick ner till ica igen för maten vi hade köpt var verkligen inte god!

såg andra och tredje filmen också. och sen såg vi halva fyran innan jag inte orkade längre, då var klockan kvart i två ;)

vaknade idag och såg klart på 4,5 och 6an. åt middag och sen åkte robin hem :( men vi ses ju på tisdag!

mötte upp alva och vi cyklade och träffade linda och christoffer. var med dom från halv åtta och kom hem vid nio!

imorgon är det skola igen och jag orkar inte, känner att en förkylning börjar smyga sig på så nu sitter jag här med en kopp chaite och paradise hotel.

ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0