lördag

nu är vi hemma!

igår så red vi ju, först när vi kom till stället såg det lite halvtaskigt ut, en villa som var lite risig, en lada som inte var helt hel kanske samt massa tuppar och kalkoner som sprang runt på gården, med tanke på all reklam hade vi förväntat oss ett riktigt ridställe inte ett hemföretag ;) menmen 3 islandshästar var uppradade så frågade ägaren om alla skulle rida, eeh ja? :P  så han och hans två döttrar (varför nu dom kom ut?) tog ut två hästar till.. så kom vi iväg och det gick väl bra tycker jag, min häst tyckte ville gärna vara snabb haha, medans robin fick en väldigt trög häst, det var synd tycker jag! aja jag tror att alla hade kul iaf!

efter det åkte vi och tog en fika och handlade innan vi åkte till stugan igen. åt mat och spelade hela kvällen.

idag har vi suttit i bilen i stort sett hela dagen tog en matrast på donken också.. kom hem vid halv sex kanske? nu ska vi kolla på film och sen sova!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0