klockan är mycket

men eftersom att jag tog min lilla sovstund klockan två idag är jag inte så trött nu haha kanske dags att börja vända tillbaks dygnet snart? faaast.. nä det gör jag de två sista dagarna innan skolan haha ;)

sitter och kollar på unga mödrar, det är ganska intressant tycker jag och jag har inget roligare att göra heller ;)

har egentligen inget mer att skriva förutom att när vi gick ut för en stund sen, så lös utelamapan på väggen där det hade samlats massa nattfjärilar som var hur stora som helst plus en gräshoppa eller syrsa som också var den största jag sett i hela mitt liv, bild på den kommer imorgon, om jag kom ihåg att ta med sladden ;o

aja ska fortsätta titta nu, ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0