det blir mörkare nu..

för några veckor sedan var det fortfarande ljust ute vid den här tiden, ååh jag vill inte ha vinter och mörker! det ända som är bra är att jag fyller år snart haha, eller okej den 1 oktober så det är ett tag kvar men ändå, jag har min önskelista redo! till skillnad från när man var liten är det nu endast tre saker jag önskar mig, dock inte lika billiga som "en ny barbie,böcker "örhengen", skivor osv" haha ;)

min önskelista detta år:

  • sony ericsson experia mini pro
  • nytt objktiv med bättre zoom
  • body butter från bodyshop med körsbärs lukt
okej det är långt kvar tills jag fyller år men ändå (a)

nu sitter jag och kollar lite på unga mödrar igen och snackar med jacqueline på facebook, skönt att vi kommer gå i samma klass i tvåan!♥

hade inte mkt mer att säga haha så godnatt om det inte blir några fler inlägg idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naic blogg! :)

2010-08-10 @ 02:01:25
Postat av: Jacqueline

Riktigt skönt! <3

2010-08-11 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0