det blev sent igår

satt och kollade på film, sen skulle vi gå ut en snabbis och dörren stod lite öppen såklart flög det in en jättegeting! och varken jag eller robin tycker om getingar så vi fick lite panik. ingen vågade försöka smälla den ifall den inte skulle dö haha ;) så vi lurade ut den genom att släcka allting i huset och bara ha ytterlampan tänd och ja.. efter lite mer än en halvtimme flög den ut haha! låter väldigt fånigt såhär i efterhand! ;)

jaja kollade iaf klart på filmen sen och skulle lägga oss, men ingen kunde sova såå det blev ganska sent!
vaknade runt kvart i tolv idag, och jag har faktiskt kollat runt efter extrajobb fram tills nu!

tyvärr fanns det typ inget om man inte hade tillräckligt med utbildning, var 18 eller kunde jobba på dagtid.
så linda tipsade mig om ett telefonförsäljningsjobb.. nä ingen gillar telefonförsäljare men jag behöver pengarna! hon ska på intervju idag så ska höra med henne om vad lönen blir så kanske jag skickar in mitt CV..

aja vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0