abstinens..

jag måste ifrån kalla sverige, vad är det här! jag vill åka utomlands! om inte mina föräldrar hade något att säga till om och ifall jag hade pengar hade jag packat mina väskor och åkt till arlanda imorgon! men nu har mina föräldrar något att säga till om och jag har iaf inte tillräckligt med pengar så det blir nog inget arlanda imorgon men oj vad jag vill!

tänkte ju kanske dra iväg på höstlovet, men det är i november *suck* det fanns typ.. 5 länder man kunde åka till då med charter, det varmaste (förutom thailand som är liite för dyrt kanske) var tunisien och där är det max 20 grader i november så det sög ju...

vi får se vad som händer men nu är jag väldigt trött på regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0