veckans värsta dag, avklarad!

äntligen hemma, fyfan säger jag haha! nej men den här dagen är ju bara så jobbig!  morgonen börjar utan cigg (tack philip för att jag fick en av dig!) sen restaurangkök och den lektionen är ju som den är.. hur låg som helst, stressig och en kvarts lunch, sen fick jag damp på läraren haha, jessica skulle sätta in potatisgratäng i ugnen och ville veta hur många grader den skulle vara på.. här följer konversationen, jessica = J läraren = L och jag = E
J: *namnet* hur många grader ska ugnen vara på?
L: vem är det som har satt på potatisen (vi kokade samtidigt vanlig potatis)
J: jag, men hur många grader?
L: du vet att man behöver inte såhär mycket vatten när man kokar potatis
J: ja men jag trodde vi skulle behöva mer potatis men hur många grader ska ugnen vara på?!
L: men har du saltat potatisen?
J: nej men jag vill ha hjälp med ugnen!
L: men varför har du inte saltat?
J: jag vet inte jag glömde väl, hjälp mig med ugnen istället!
L: men man måste ju salta potatisen!
E: men förihelvete vi saltar snart, säg bara hur många grader den jävla ugnen ska vara på!
haha blev så irriterad! xD
aja när den lektionen var slut hade vi svenska och engelska, slutade kvart över fyra ungefär.. sen blev det direkt hem, jag är helt slutkörd!
skriver senare ikväll, har för mig att det går något bra på tv,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0