om mig!

1. Fullständigt namn? – ella nike katarina dahlin
2. Exakt ålder? – 17 i oktober
3. Vart bor du? – uppsala
4. Bor tillsammans med? - mamma,pappa,lillasyster,katt
5. Husdjur? – katten chaplin
6. Färg på ditt hus? - Vitt
7. När är du född? – 1993-10-01
8. Klass? – HR1C
9. Vilket år tar du studenten? -2012
10. Något jobb? – neee
11. När gick du upp i morse? –halv elva
12. När ska du sova ikväll? – det får vi se ^^
13. Duschat idag? – Nej
14. Kramat någon idag? – ja
15. Pussat någon idag? -ja
16. Vad har du ätit idag? – nesquick och mjölk
17. Dagens klädsel? -svarta mjukis, grått linna
18. Dagens smink? – inget
19. Dagens sötnos? – robin
20. Dagens roligaste? – att se filmen casper 2
21. Har du många vänner? – jag har de jag behöver
22. Hur många har du kysst? – Jag har tappat räkningen hihihi…
23. Hur många har varit otrogna med dig? – en
24. Vem pratade du med i telefon senast? – robin
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – robin: ok

 

FAVORIT:
26. Film? – Jag har många!
27. Låt? – flera olika
28. Mat? – Tacos
29. Dryck? – Coca Cola
30. Färg? – Vitt,blått,svart
31. Stad? – umeå
32. Land? – grekland
33. Ämne i skolan? - hotel, servering kommer också kunna räknas dit

 

 

SENASTE:
34. Personen du tänkte på? – robin han sitter bredvid mig <3
35. Gången du spydde? -  i höstas typ!
36. Gången du grät? - När jag och R bråkade
37. Pizzan du åt? – salamipizza
38. Gången du var i Göteborg? – ett år sen ungefär
39. Gången du var i Stockholm? - längesen
40. Gången du var full? – det var ett tag sen

41. Gången du var hög? - aldrig varit
42. Personen som såg dig gråta? – robin

 

ANTINGEN ELLER:
43. Svart eller vitt? – båda
44. Hund eller katt? - katt, men vill ha en vovve
45. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på, oftast mysa
46. Tv-spel eller datorspel? - Tv spel
47. Hångla eller ha sex? – först det ena sen det andra?
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Inget 
49. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad 
50. Big Brother eller Paradise Hotel? - paradise hotel
51. Har du svart hår eller blont? - orangebrunt typ...
52. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
53. Choklad eller lakrits? - beror på
54. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
55. Högerhänt eller vänsterhänt? – Höger
56. Coca cola eller fanta? - Coca cola
57. Pizza eller kebab? - Pizza
58. Randigt eller prickigt? - Randigt
59. Älska eller älskas? - Båda är lika viktiga
60. Leva eller dö? - Leva!

 

 

ANTAL:
61. Personer du älskar? - Min familj, pojkvän, vänner
62. Personer du hatar? – 2
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 2 kanske 
64. Glassar du ätit på en dag? - en varm sommar kan man äta hur många som helst
65. Gånger du ätit kött? – väldigt många gånger
66. Gånger du haft minnesluckor? – minns dom inte ;)
67. Gånger du varit hög? – noll
68. Gånger ditt hjärta brustit? – många gånger

 

 

VEM
69. Ska du träffa imorgon? – är hos robin tills imorgon
70. Sjöng du senast för? – vet inte 
71. Hade du senast en msn konversation med? - johanna, eller hon skrev men jag hann inte svara
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - två h*riga brudar
73. Förtjänar att dö? - våldtäksmän

 

VAD:
74. Gör dig glad? - är jag mår bra, kompisar, pojkvän, när jag lyckas
75. Gör dig ledsen? - Svek
76. Vad vill du helst göra nu? finns inte mkt att göra just nu
77. Vill du ha nu? – åka utomlands
78. Önskar du dig i julklapp? -vet inte så långt kvar..
79. Längtar du till? – sommaren!
80. Ångrar du i ditt liv? – ja, sånt jag velat göra men aldrig gjorde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0