i'm back bitches

yes, tillbaka från en underbar vecka i sälen! Min mormor äger ju en stuga där så vi har åkt upp på påsklovet varje år, lovely förra året och nu så följde robin med <3 förra gången var det ju som det var, men i år var det mycket bättre, bara vädret som var sämre, typ 6 grader, mulet och blåsigt! men vissa dagar hade vi sol på eftermiddagen iaf. ramlade en gång pga dryga småbarn som inte kan svänga -.-

vet inte vad jag ska säga riktigt, vi åkte skidor liksom? kom hem, åt mat, spelade spel med familjen sen la vi oss och tittade på film tills vi somnade ;)

men det var väldigt mysigt ändå, på fredagen när vi inte hade våra skidor längre åkte vi och åt jag tror sveriges godaste våfflor!

här har ni lite bilder!



stugan


jag i vita brallor, plogarn! ;)



våffla med blåbärssylt och grädde :)


brasa ;)



jag och älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0