det är grått

det är grått ute hur tråkigt som helst, jag vill ha sol, sommar och sol men snart är det sommarlov jag längtar!
somnade sent igår, runt halv tre tror jag.. men robin spelade till typ ett sen ville han kolla på film, vi såg toothfairy haha den var faktiskt riktigt bra, rekomenderas stark!
vaknade halv tolv idag och jag har väl legat och kollat på a double shot at love hela dagen, det är mtv weekend break ;) och robin spelar. när jag läser igenom mina inlägg verkar det som att han inte gör något annat haha, men han tar sig tid för mig också även om jag hade önskat mig mer ;)
sitter och väntar på mat nu, ska åka hem senare och vill att han följer med, men jag tvivlar starkt på det.
på tisdag ska vi till fyrishov med klassen och typ simma, men jag vet inte om jag ska med, för det första måste jag då köpa en ny bikini och har inte hittat någon jag fastnat för än, och sen tänkte jag ta min mens haha så vi får se vad som händer.
på onsdag ska jag hem till jessica hon ska lägga slingor i mitt hår (ja jag färgar igen) sen ska vi göra ett arbete om vatten, vi ska få hålla en lektion i näringslära haha!
aja skriver senare
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0