bio idag!

hejhej!

igår blev det ju solning med jessica, skönt! sen gick vi runt på stan och kollade på kläder, måste köpa en ny bikini och mer sommarkläder men mina pengar är nästan helt slut, och det känns förjävligt!
idag började vi med nationella prov i engelska och det gick ganska bra faktiskt sen hade vi två och en halvtimmes rast haha så jag och jessica åkte ner på stan och mötte upp våra mammor för att köpa skor till serveringen som börjar nästa vecka. tillbaka till skola för yterligare ett prov, jag fick göra provet tillsammans med robbin, det kändes som att jag hade pluggat mest haha ;)
sitter hemma nu och pluggar inför imorgon men ska snart ner på stan igen och möta upp Sandra, vi ska på the last song, jag fick ju två biljetter till förhandsvisningen :)
ha det bra, ger er en recension är jag kommer hem!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0