as usual

håller jag inte vad jag lovar, som ni märkte blev det inget mer inlägg igår men när jag kommit hem packade jag inte ens upp datorn utan la mig i sängen och kollade på ice age 3 haha den är rolig!
stressig dag i dag! restaurangkök som sagt, jag och min grupp hade fisken samt att lägga upp all mat på tallrikar som gästerna skulle äta. jag och jessica undrar över varför alla väljer fisk? det är ju inte ens gott. vad skulle ni välja: pocherad flundra (kokad i vatten, vin och citron) med vitvinsås och potatis, eller stekt kycklingfilé med pasta och tomatsås?

jag skulle ha valt kycklingen helt klart haha! ;)
efter skolan åt jag och robin på kinarestaurang och nu sitter vi här i mitt rum :)
imorgon blir det sola, mat och plugg med jessica det blir nog bra, om man bortser från pluggandet haha men vi har fyra prov den här veckan! känner hur stressad jag är och är inte alls taggad på valborg, man hör överallt folk som diskuterar kläder och dricka inför valborg och jag har bara lust att ligga hemma! men det blir nog utgång för mig också valborg är ju trotsallt väldigt stort i uppsala!
ha det bra pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0