uppdatering!

hej!

jag vet att det har varit en grymt dålig uppdateing från min sida! men har inte haft tid helt enkelt. var hemma i torsdags iallafall för att jag var/är förkyld. sen i fredags åkte jag till robin oh sov där. i lördags fick jag träffa massa släktingar éftersom hans mamma fyllde år i onsdags, det var lite kul. och idag fick jag skjuts hem på morgonen. åkte sedan med mamma och pappa till siba och köpte en minidator till mig, äntligen! den är rosa och skitgullig! antar att det kommer bli en hel del bloggande nu, eftersom den är så liten och lätt att ta med.

jag fyller föresten år snart, eller okej tre veckor men va fan det är inte långt kvar!

har fått mina försäkringspengar nu föresten efter att någon idiot slog mig, fick bara ett blåmärke men för det gav dom mig 5000! så nu måste jag börja fundera på vad jag ska köpa för dom.. hmm jag och Jacqueline har ju lite planer...

aja hörs kanske senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0