torsdagkväll

det blev ingen tid över igår för att blogga, men som jag sa då så kom iaf jessica hem till mig, vi åkte ner på stan och åt cupidosallad, sen gick vi runt på stan lite och jessica köpte avfärgninsmedel (hon ska bli blond igen) och jag köpte ett par skor. Sen skulle vi åka hem och det blev ett stopp på ica för att köpa massa onyttigheter! Sen när vi var klara med det hade vi lite problem, jag hittade inte mina nycklar! Så vi gick skrattande runt i svartbäcken för att möta min syster men när vi väl träffade henne hade inte hon heller nycklar. Men efter en liten stunds extra rotande i min väska hittde jag faktiskt nycklarna så vi gick hemåt igen.

Satte igång med hennes hår, och efter första omgången var klockan runt tio och då kom vi på att vi skulle behöva lite mer cola, men ica nära mig var stängt så vi satte oss på bussen och tog en tur till ica i flogsta istället haha.

Väl hemma igen körde vi på med andra omgången håravfärgning, resultatet blev inte helt oväntat gult, men hon ska fortsätta färga i helgen. sen blev det fotkräm,ansiktsmask och nagellack + film  somnade runt tre.

en mycket rolig kväll!<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0