slapp dag

halloo

hade typ.. en hel lektion idag sen bara massa raster typ. Jag och Jacqueline drog ner på stan när det var lunch och käkde på donken och gick runt och kollade på lite kläder. Aa sen tillbaka till skolan och hade kanske en kvarts lång lektion sen slutade vi.  drog ner på stan igen och köpte en skinnjacka, och sen träffade jag min pojke och åkte hem till honom, åt mat och kollade på den där tecknade filmen up! den var väldigt söt haha.

imorgon blir det köket hela dagen i skolan som kommer bli lite lagom kul eftersom vi ska hålla på och göra smårgåstårtor som innehåller räkor som jag då är allergisk mot.. hmm undra vad jag kommer få göra?!

vi hörs väl imorgon antar jag hej så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0