fortfarande förkyld..

tänkte vara hemma från skolan idag men eftersom jag skulle hem till robin idag var jag tvungen att gå till skolan för mamma, annars skulle jag inte få åka dit!

jag tror vi hade tre lektioner idag, engelska, datakunskap och näringslära. japp det var tre. så vi slutade kvart över ett. robin slutar halv fyra så han gav mig hemnyckeln och jag åkte hem till honom för att vänta istället haha känns lite konstigt att vara här utan honom. menmen hellre det än stå ute i regnet. nu ligger jag i en skön säng, kollar på tv, bloggar och äter körsbär som jag köpte.

hans mamma fyller föresten år idag så grattis! har gjort en lite blomma faktiskt hihi :)

skiver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0