reklampaus!

då passar jag på att skriva ett inlägg till hehe.
och det här kommer handla om en kompis till mig som jag stod väldigt nära förut men som jag inte haft så bra kontakt med nu. Jag har så många minnen med min strandhooe höhö, och jag kommer aldrig glömma tiden då vi var som tajtast, cyklat på en cykel till vänge, gick en timme från en fotbollsträning innan vi kom till vägen frusna som fan men tillsammans gick vi under en zebrafilt och skrattade som fulla älgar. Jag saknar den tiden väldigt mycket fö vi hade så grymt kul. Strandhooe och Dahlinhooe tältar i april det går alltid bra, inte riktigt. men jag vill göra om det gumman <3


singel och sökande


en morot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0