jag välkomnar stort lovet nästa vecka!

jag är så trött, jag orkar ingenting och vill bara sova bort hela hösten och vintern sen vakna upp på våren när värmen kommer tillbaka. vi har inte mycket att göra i skolan men endå stressar jag som fan. känner mig som en robot, gör det jag förväntas att göra men sen är allt bara tomt och grått.

jag vill inte gå till skolan imorgon, jag orkar inte, måste sova! men ändå så kommer jag gå upp kvart i sju, sminka mig, klä på mig och fixa håret. skita i frukosten och köpa en cola i skolan istället direkt efter första lektionen ni hör ju hur det låter. det har blivit en väldigt dålig vana. men det är vad jag hinner med.

nu ska jag iallafall kolla på film och dricka te jag hoppas att jag får min sömn idag annars är det helt kört imorgon.

godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0