jag är superbagarn!

det blev en kokostosca kaka. pappa och jag ska smaka om en liten stund, den ska bara svalna först och ni får ingen hihi :)
sitter och funderar på vad jag ska ha på mig, har mycket kläder men samtidigt inga alls, har tröttnat på varenda plagg. men studiebidraget räcker ju inte så långt så det blir inte mycket pengar till kläder, kanske ska skaffa ett extrajobb? skulle vara kul och bra men jag är nog lite för lat vill hellre vara med vänner och pojkvännen hehe men det skadar ju aldrig att söka jobb så kanske ska ta tag i det där.

och kissie och amir är ju tydligen här i uppsala för ännu mer läppförstoringar så jag kanske stöter på dom när jag ska ner till stan sen, det skulle ju vara lite kul faktiskt..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0