Yaaay!

Hemma nu, marängen ville samarbeta idag! den var nog lika trött som jag var igår.. Så nu är jag glad för att det gick och dom kommer bli så fina. Nu ska de bara stå i kylskåpen ett tag sen ska det på med lite smält choklad.

jag är föresten inte så stort fan av samsung mobiler. dom suger och går sönder. Som ni kanske gissat har jag en sån mobil och den är sönder. dels är den där grejen där man stoppar in laddaren alldeles glappig så laddaren åker ut, kameran är sönder och så länge man har mobilen uppfälld (det är en skjutmobil) kan man inte göra någonting,alla knappar är helt ur funktion. Funkar när mobilen är igenstängd men då kan man ju inte smsa.. Dags att skaffa en ny mobil kanske? då blir det en sony ericsson!

Det hinner nog bli ett eller två inlägg till innan jag åker iväg för helgen så vi slutar nu för den här gången.

XOXO
sommar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0