välkommnar helgen!

det blev liite stressig imorse då jag gick upp 7 och bussen går en halvtimme senare! Glömde min lilla dator på byrån men skitsamma. Helt värdelös dag, Hade som sagt kök i fem timmar därefter matte. Som väntat var jag inte med i köket jaha.. sitta i en soffa fem timmar och typ lyssna på musik inget att hurra för direkt. Sen var det matten.. vi skulle ha prov men jag hade redan gjort det provet i gruppen jag gick i innan så jag kunde ju alla svar haha var klar på tio minuter. Jag frågade mig själv: varför gick jag till skolan idag?!
Känns onödigt att gå imorgon också, har två lektioner och slutar 11.05 aja det är ju bara skönt?

sitter nu och tittar på mammas pojkar sen ska jag se på step up 2








pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0