trött trött trött

jag hatar måndagar! men vem gör inte? nej usch jag vill bara ligga kvar i sängen och sova hela dagen. jag vänder lite på dygnet på helgerna så jag är inte trött på söndag eller måndagkväll.. aja. försöker ändra min blogg men har glömt bort hur man gör så det går inge vidare så jag får väl ha samma tråkiga stil då.

Även fast jag höll på att somna i skolan var jag duktig när jag kom hem, lagade mat - någon thaigrej som var god. och bakade blåbärsmuffins. de jag gjorde i fredags åt ju min lillasyster upp. 
 
nu kommer jag iallafall ha sköna dagar slutar halv två imorgon, elva på onsdag och fredag det känns väldigt skönt!

det är väl dags att sova nu antar jag, jag saknar min robin..<3

sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0